بهترین آزمون آزمایشی برای کنکور 1400
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

بهترین آزمون آزمایشی برای کنکور 1400

هر ساله داوطلبان زیادی جهت رسیدن به آمادگی برای شرکت در کنکور سراسری اقدام به شرکت در آزمون های آزمایشی ارائه شده توسط مؤسسات مختلف می کنند. از جمله اصلی ترین و مهم ترین سوال هایی که برای داوطلبان مطرح می شود این است که بهترین آزمون آزمایشی برای کنکور 1400چیست؟  و یا کدام آزمون آزمایشی شرکت کنم؟

 

در حال حاضر، مؤسسه های زیادی در کشور در زمینه برگزاری آزمون های آزمایشی فعالیت می کنند. حتی برخی از آن ها شیوه جدید برگزاری آزمون یعنی آزمون آنلاین را نیز راه اندازی کرده اند. هدف اساسی از اجرا و برگزاری این آزمون ها برای داوطلب یادگیری انواع مهارت های تست زنی، برنامه ریزی طولانی مدت و کلی تا آزمون سراسری و سنجش فرد داوطلب است.  

 

 

جهت انتخاب بهترین و جامع ترین آزمون آزمایشی کنکور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

معیارهای بهترین آزمون آزمایشی برای کنکور چیست؟

معیارهای مختلفی برای معرفی یک آزمون به عنوان بهترین آزمون آزمایشی برای کنکور می توان در نظر گرفت. از جمله این معیارها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

. کیفیت سوالات مطرح شده متناسب با هر کدام از دروس و رشته ها

. زمان بندی پاسخگویی به سوالات بر طبق دفترچه آزمون سراسری

. تعداد سوالات مطرح شده در هر درس بر طبق سوالات آزمون سراسری

. شمار داوطلبان شرکت کننده در آزمون آزمایشی

. بودجه بندی دروس مورد آزمون متناسب با فاصله زمانی در نظر گرفته شده بین آزمون ها

چگونه بهترین آزمون آزمایشی برای کنکور را انتخاب کنیم؟

شاید بتوان به جرأت گفت که پاسخگویی به این سؤال مهم در گرو داشتن تحقیقاتی مفصل در این رابطه و کمک گرفتن از مشاوری خبره در حوزه تحصیلی دارد.

این گونه می توان به جوابی منطقی و موثق برای این پرسش که بهترین آزمون آزمایشی برای کنکور چیست به آسانی دست پیدا کرد.

در ادامه شماری از آزمون های آزمایشی را خدمت شما معرفی می کنیم و به مقایسه آزمون های آزمایشی می پردازیم.

 

 

در مورد آزمون های آزمایشی کانون فرهنگی آموزش چه می دانید؟

کانون فرهنگی آموزش به عنوان قدیمی ترین و در واقع نخستین مؤسسه مجری آزمون های آزمایشی در ایران شناخته می شود. مؤسسه ای که داوطلبان زیادی از شرکت در آزمون های آزمایشی آن استقبال می کنند.

 

 

ویژگی های آزمون های کانون و سطح سوالات آن

آزمون های کانون که شاید مجری بهترین آزمون آزمایشی برای کنکور نیز باشد ویژگی هایی دارد که در زیر به توضیح آن ها می پردازیم.

آزمون های کانون هر ساله به سمت طرح تست های چهارگزینه ای با ایده هایی نو و جدید پیش می رود. به گونه ای که، بتوان فرد داوطلب را از هر حیث مورد سنجش و ارزیابی قرار داد و توانمندی های درسی وی را به خوبی سنجید.

بعلاوه، با مقایسه آزمون های آزمایشی کانون فرهنگی آموزش با سایر آزمون های دیگر متوجه طرح سوالاتی بسیار دشوار و سخت می شویم.

 

 

جامعه آماری آزمون های کانون به چه صورت است؟

در مورد جامعه آماری آزمون های کانون که شاید از نظر برخی از داوطلبان و حتی مشاوران تحصیلی به عنوان بهترین آزمون آزمایشی برای کنکور در نظر گرفته می شود باید خدمتتان عرض کنیم که با توجه به سابقه بالای برگزاری آزمون در این مؤسسه جامعه آماری زیادی دارد.

 

 

در رابطه با برنامه آزمون های کانون چه می دانید؟

حتماً در جریان هستید که، آزمون های کانون فرهنگی آموزش (قلم چی) هر دو هفته یک بار برای داوطلبان برگزار می شود.

در واقع، همین دو هفته یک بار برگزار شدن ممکن است آن را جزء بهترین آزمون های آزمایشی برای کنکور از دیدگاه کارشناسان امر و یا کنکوری ها قرار دهد.

بعلاوه، وجود برنامه راهبردی برای آزمون ها نیز می تواند از نظر بعضی آزمون های کانون را به عنوان بهترین آزمون های آزمایشی برای کنکور معرفی می کند.

 

 

انتشار کارنامه آزمون ها در همان روز برگزاری

کارنامه های آزمون های کانون در همان روز اجرای آزمون در دسترس داوطلبان قرار می گیرند. در این کارنامه ها می توانید درصدهای خام، تراز، نمودار تعادل مطالعاتی و نمودار پیشرفت تحصیلی خود را مشاهده نمایید.

تحلیل و بررسی آزمون های آزمایشی گزینه دو

ازمون های آزمایشی گزینه دو از جهت رتبه، قدمت و سابقه در رده دوم بعد از آزمون های قلم چی قرار دارند. آزمون هایی که در هر سال تحصیلی داوطلبان زیادی در آن ها ثبت نام و شرکت می کنند.

اگر شما هم می خواهید بدانید که بهترین آزمون آزمایشی برای کنکور چیست و به دنبال پاسخگویی به این سوال هستید که کدام آزمون آزمایشی شرکت کنم بد نیست اگر در مورد ویژگی ها و سطح سوالات آزمون های گزینه دو اطلاعاتی را بدست آورید.

 

 

سطح تست های آزمون های گزینه دو

گزینه دو همواره شعار خود را بر مطابقت زیاد سؤالاتش با سوالات کنکور سراسری قرار داده است. در واقع، سعی شده که طرح سوالات به گونه ای انجام شود که از نظر سطح با سوالات کنکور برابری داشته باشد.

 

در مورد جامعه آماری آزمون های گزینه دو چه می دانید؟

با توجه به همسانی و هم سطحی سوالات آزمون های گزینه دو در زمان مقایسه آزمون های آزمایشی این مؤسسه با سایر مؤسسات جامعه آماری خوبی را می توان برای آن در نظر گرفت.

 

 

در رابطه با برنامه آزمون های گزینه دو چه می دانید؟

برنامه آزمون های آزمایشی گزینه دو که احتمالاً از نظر برخی بهترین آزمون آزمایشی برای کنکور است طوری تنظیم شده که داوطلب بتواند در طول سال مطالب را جمع بندی، مرور و مطالعه کند.

 

 

کارنامه های آزمون های گزینه دو

روند انتشار کارنامه های آزمون های گزینه دو به این صورت است که داوطلب می تواند در همان روز برگزاری آزمون کارنامه خود را دریافت کند.

این گونه وی می تواند به آسانی به ارزیابی روند مطالعاتی خود بپردازد. گزینه دو معمولاً سه کارنامه با عناوین کارنامه تخمین رتبه کنکور، کارنامه زیر درس و کارنامه اصلی را در اختیار داوطلب قرار می دهد. هر یک از این کارنامه ها محتوایی متفاوت با دیگری دارند.

 

 

کدام آزمون آزمایشی شرکت کنم؟

در این نوشته، توضیحاتی را در مورد دو آزمون آزمایشی که شاید از نظر برخی از داوطلبان و کارشناسان مسائل تحصیلی و کنکور بهترین آزمون آزمایشی برای کنکور نیز باشند خدمت شما داوطلبان ارائه دادیم.

 

منبع : بهترین آزمون آزمایشی برای کنکور





:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: